کاهش میزان هزینه ها در فروشگاه آنلاین

بسیار خب، بیایید باز فرض کنیم که می خواهی یک فروشگاه واقعی تاسیس کنید. در قدم اول باید مکانی را اجاره کنید. اجاره یک مکان در سطح متوسط برای فروشگاه کار آسانی نیست چرا که هزینه اجاره آن می تواند ماهیانه بین 8 تا  20 میلیون یا بیشتر باشد، درواقع بیعانه و رهن آن هم هست که بین حدودا 50 تا 800 میلیون تومان می باشد. تازه این شرایط اجاره یک مکان معمولی است.

نکند هزینه های جاری فروشگاه را فراموش کرده اید؟ هزینه هایی مثل هزینه آب، برق ، گاز، حقوق کارمندان، مالیات و غیره . پس حسن دیگر فروشگاه اینترنتی این  است که این هزینه ها را ندارد. فقط کافی است یک بار بابت تبلیغات یک سایت در اینترنت هزینه کنید، آن وقت سایت شما در رتبه اول گوگل قرار خواهد گرفت. و بقیه اش را دیگر می دانید: جذب کاربران و مشتریان بیشتر و در نتیجه فروش موفق تر!

حال اینکه برای داشتن همین مشتریان در فروشگاه واقعی باید کلی هزینه کنید و فروشنده های متعددی را استخدام نمایید.

صبر کنید هنوز تمام نشده! یک فروشگاه واقعی باید مالیات بپردازد. مالیات هایی برای نصب تابلو، بنر و تبلیغ فروشگاه، مالیات بر درآمد و همچنین مالیات ثبت خود فروشگاه. فروشگاه اینترنتی هیچ کدام از این مالیات ها را ندارد.

ثروتمندترین شرکت های دنیا بر پایه تجارت الکترونیک بنیان گذاری شده اند. واحد پول الکترونیک روز به روز جای واحد های پولی واقعی را میگیرد. روزنامه ها و مجله ها روز به روز دیجیتالی می شوند، فروشگاه های زنجیره ای آمریکا و اروپا بیشتر از پیش انلاین می شوند. و خلاصه همه ی فروشگاه های سنتی جای خود را به فروشگاه های آنلاین داده اند.

طراحی حرفه ای فروشگاه اینترنتی توسط شرکت رادمان

موفق ترین شرکت های دنیا فعالیت های خود را بر پایه ی اینترنت گذاشته اند. آن ها با افزایش فعالیت ها و فروشگاه های اینترنتی خود، از پرداخت هزینه های گزاف بابت احداث فروشگاه جلوگیری می کنند. با یک فروشگاه آنلاین ، می توانید محصولات و خدمات خود را به سر تا سر جهان معرفی کرده و به فروش برسانید.